این مقاله ایران کارلوکس برای انتخاب انواع هدلایت و زنون ایت

شما در رانندگی با نور ماشین خود مشکلی دارید؟ آیا نور ماشین شما به نظرتان کم نیست. این سوال وقتی با پاسخ مثبت رو به رو می‌شود که ما بخواهیم در شب‌های تاریک و در جاده‌های خارج از شهر رانندگی کنیم. دراین جاده‌ها هر چقدر نور چراغ های ماشین بیشتر باشد شما فاصله‌ای دورتر را می‌بینید و برای هر اتفاقی می‌توانید آماده باشید. از این رو بهترین انتخاب برای ماشین شما می‌تواند مفیدترین انتخاب هم باشد.
اما در رانندگی شهری هم وجود چراغ های قوی و پرنور می‌تواند مزیتی فوق العاده به حساب آید. در شهر و به خصوص در شب امکان تصادف با ماشین ها و عابران و از همه بدتر موتور سواران بسیار زیاد است از این رو هر چقدر چراغ ماشین شما قوی‌تر باشد امکان این دسته از تصادف‌ها هم کمتر می‌شود. 
هر چقدر که وجود چراغی قوی در یک ماشین می‌تواند مهم باشد اما در بسیاری از موارد استفاده از چراغ های بسیار قوی نیز می‌تواند خطر آفرین باشد از این رو انتخاب یک لامپ خوب در ماشین می‌تواند موضوعی بسیار مهم باشد. از این رو در ایران کارلوکس ما انواع چراغ و هدلایت و زنون ماشین را بررسی می‌کنیم تا شما را به یک انتخاب خوب برسانیم.

 
iransport ماشین ,می‌تواند ,چراغ ,چقدر ,رانندگی ,ماشین می‌تواند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Carmenjcru6 sitio فنی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان سامانه دانلود-موزیک,فیلم و سریال,بازی اینجا همه چی هست آرمان موویز | مرجع دانلود فیلم و انیمیشن با دوبله فارسی