برای افزایش در آمد از طریق سئو شما باید در ابتدا سایت خود را بهینه کنید یعنی بهینه سازی تصاویر ، بهینه سازی محتوا 

 

http://tandisnik.parsiblog.com

سئو محلی چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو محلی (SEO) وقتی بهینه سازی وب سایت و ویژگی های آنلاین خود را برای هدف قرار دادن مشتریان بالقوه محلی انجام می دهد.

هدف افزایش حضور مارک تعرفه سئو  تجاری شما و یافتن جستجوهای آنلاین بصورت محلی تر در سیستم عاملهای جستجوی برتر مانند

گوگل ، بینگ ، یاهو ، یوتیوب ، سیری ، الکسا ، Ask.com و غیره.

آیا می خواهید وب سایت شما جستجوهای مهم را در این سیستم عامل ها نشان دهد؟

اگر این آسان بود ، بیشتر صاحبان مشاغل یا متخصصان بازاریابی احتمالاً جواب مثبت می دادند.

یک مثال آسان از یک تجارت که از دیدن آن در جستجوهای محلی سود زیادی می برد ، رستوران یا لوله کش است.

SEO محلی فقط در مورد بهینه سازی کلمات کلیدی مانند SEO یا وب سایت جهانی نیست. محلی شامل بهینه سازی مکانی است که در آن یا در آن جستجو انجام شده است.

Google باید متقاعد شود كه مشاغل واقعی ، قانونی و در آن منطقه خاص قرار دارند.

Google به چه اهمیتی می دهد؟

• افراد به صورت آنلاین جستجو می کنند تا سوالی بپرسند و پاسخ دهند.

اولویت اصلی Google ، Bing و سایر سیستم عامل ها پاسخ دادن به سؤال کاربر (مشتریان بالقوه شما) به سرعت و دقیق ترین زمان ممکن است. هرکدام از وب سایتها می توانند این کار را انجام دهند ، در بالای صفحه یا بسیار نزدیک به آن قرار می گیرند ، از جمله تبلیغات.

 

این مسئله را هرگز نباید هنگام طراحی وب سایت ، وبلاگ یا برنامه بهبود سئو فراموش کرد و همیشه باید از ابتدا تا انتها مورد بررسی قرار گیرد.

 

اما "سریع" را با داشتن کوتاهترین صفحه (وب) یا وبلاگ برای پاسخ به یک سوال خاص اشتباه نکنید. بعضی اوقات می توان به 50-100 کلمه بدون عکس پاسخ داد یا توضیح داد و در رده بندی بالا قرار گرفت اما در موارد دیگر 2000 کلمه +000 ، 1000 بک لینک ، 5 اینفوگرافی ، به علاوه یک ویدیو در یک صفحه واحد.

هر صفحه وب سایت شما باید دقیقاً با مشتریانی که می خواهید به آنها برسید صحبت کنید.

 

اساساً ، هر صفحه بهتر است که مشکل کاربر را حل کند ، سئو محلی و سئو کلی شما بهتر خواهد شد.

چرا SEO محلی بسیار مهم است؟

سئو یکی از معدود کانالهای دستیابی با توانایی مقیاس پذیری واقعی است.

اگر به درستی انجام شود ، می تواند به تجارت و وب سایت شما مبلغ زیادی از ترافیک در حال انجام را با هزینه کم بپردازد. اگر با موفقیت برنامه ریزی و اجرای آن را انجام دهید ، می توانید مشتری های اضافی را تبدیل کرده و ماه گذشته خود را بهبود بخشید.

بهینه سازی محلی می تواند حضور شما را در نتایج جستجوی تلفن همراه ، نقشه های گوگل و همچنین "نزدیک به پیشنهادات و نتایج توصیه ها" که هنگام جستجو برای مکان های محلی خاص در صنعت به کاربران داده می شود ، بهبود بخشد.

راهنمای محلی SEO 2019 | دید بازار خود را بهبود بخشید

(منبع تصویر - جستجوی "بازاریابی دیجیتال در سنگ سفید")

رتبه بندی نزدیک به پیشنهادات و پیشنهادات:

وقتی شخصی در یک جستجوی محلی سازی شده خدمات جستجو می کند ، اینها معمولاً مشاغل آجر و ملات و / یا مشاغل منطقه خدماتی است. جستجوی کاربر ممکن است چیزی شبیه به این باشد:

"پیمانکار عمومی در [" نام شهر "] یا" لوله کش نزدیک من "

یا مانند نمونه موجود در تصویر بالا "شرکتهای بازاریابی دیجیتال در White Rock".

از کجا شروع کنم و چگونه می توانم در سطح محلی رتبه بندی کنم؟

برای بهبود محلی عوامل نزدیک به رده بندی نقشه ، یکی از بهترین مکان های شروع کار با تنظیم و بهینه سازی لیست "Google My Business" شماست.

اگر هنوز صفحه تنظیم نشده اید ، هیچ نگرانی کافی نیست روی این پیوند تنظیم راه اندازی کسب و کار من کلیک کنید و اکنون صفحه خود را ادعا کنید.

داشتن یک صفحه Google  سئو سایت برای کسب و کار من می تواند به طرز چشمگیری در جستجوی مجاورت و ایجاد اعتماد به نفس Google کمک کند. همچنین ، این امکان را به شما مشتریان می دهد تا به سرعت اطلاعات مهم مانند ساعات گاه و تعطیلات ، دستورالعمل ها ، شماره تلفن (ها) ، ایمیل تماس با ، آدرس وب سایت ، تصاویر داخل ساختمان / فضای باز و موارد دیگر را به سرعت مشاهده کنند و قادر به ترک بررسی باشند.

در یک SEO اخیر در سال 2018 ، یک مطالعه موردی محلی توسط Moz.com ، که بسیار مورد توجه صنعت سئو قرار دارد ، این را به عنوان فاکتور شماره یک برای SEO محلی در سال 2018 و یک ابزار برتر جستجوگرها قرار داده است. ما معتقدیم که همیشه مکان بسیار خوبی برای شروع ساختن برای هر کسی است که تنها مهارتهای فنی اساسی و تمرکز دارد.

همچنین ، صفحه کسب و کار خود را در سایت های برتر بررسی (ساختمان پیوند) ادعا کنید. Hubspot پیوند "19 وب سایت برتر بررسی مصرف کننده" را در اینجا منتشر کرد. این برنامه شامل Google Business Business ، Yelp ، مشاور سفر ، دفتر تجارت بهتر ، Facebook ، Amazon ، Glassdoor و موارد دیگر است که شما باید تجزیه و تحلیل کنید که کدام یک برای صنعت تجاری و تجاری شما بهترین است.

پیشرو عوامل محلی SEO:

بخش مهمی از SEO محلی "SEO On-Page" است که عمل بهینه سازی تک تک صفحات وب به منظور رتبه بالاتر و کسب ترافیک مناسب تر در موتورهای جستجو است. توصیه می شود این کار / کار همیشه هنگام راه اندازی وب سایت و همچنین در حال انجام باشد.

 

اگر می خواهید امروز شروع به کار کنید در اینجا یک لیست شروع خوب از عوامل برتر:

 

نمایه تجارت من در Google + بررسی آنلاین آموزش سئو .

بازاریابی رسانه ای اجتماعی - صفحات مرتبط ، اشتراک گذاری ، بررسی ها ، رویدادها ، نامزدی ، تبلیغات FB و غیره.

لیست استناد / فهرست (لینکهای برگشت)

وبلاگ نویسی - محتوای خاص و کلمات کلیدی محلی.

ساختار وب سایت - (اگر به چندین شهر خدمت می کنید) بسیار مهم است.

عنوان برچسب ها ، کلمات کلیدی ، متا رکورد ، هدرها ، برچسب های H1-H3 ، Alt برچسب ها و کلیت نوشتن نسخه ها.

تطبیق تلفن ، نام و آدرس با وب سایت و Google شما.

نقشه Google تعبیه شده در وب سایت شما.

بک لینک و ساختمان دایرکتوری (تصویر در زیر یک راه برای بررسی دامنه های دارای قدرت بالا محلی پیوست شده است)

بهینه سازی درون صفحه (مدت زمان طولانی مشتریان و نحوه تعامل آنها در صفحات وب شما)

یک وب سایت دوستانه همراه داشته باشید (بسیار مهم)

از جمله تماس با اقدامات (CTA) در بیشتر یا تمام صفحات وب.

داشتن بررسی و توصیفات.

 


سئو سایت محلی ,سایت ,سازی ,بهینه ,صفحه ,google ,بهینه سازی ,کلمات کلیدی ,موارد دیگر ,ادعا کنید ,برتر بررسی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Roza-afshar هر چی که بخوای rahweb معرفی انواع حافظه و حافظه جانبی لپ تاپ، گوشی موبایل، تبلت