آموزش سئو برای مدیران رسانه های اجتماعی ، مدیران و کارمندان سطح ورود.

آموزش آنلاین سئو برای بهبود رتبه جستجوی شما. این دوره سئو به شما کمک می کند تا رتبه جستجو در وب سایت سازمانی ، وبلاگ خود یا نمایه Linkedin را افزایش دهید.

این دوره آموزشی جستجوگرها ، آموزش بازاریابی آنلاین است که برای یافتن از طریق گوگل و افزایش ترافیک سایت لازم است. توانایی انجام برنامه های Google SEO یک مهارت بسیار با ارزش در بازار کار امروز است. به طور متوسط ، تحقیقات نشان می دهد مشاوره SEO در ایالات متحده مستقر در هر ساعت 100 تا 150 دلار است.

این توضیحی را خواهید شنید که SEO به این معنی است که شما محتوای وب سایت خود را بهینه کرده اید تا روبات ها یا الگوریتم های Google بتوانند صفحات را به صورت کارآمد فهرست بندی کنند و بدانند که در مورد چیست.

 

این به معنای استفاده از کلمات و عبارات (کلمات کلیدی و کلمات کلیدی دم بلند) در وب سایت خود برای توصیف آنچه در آن است که می ید یا چه مشکلی را برای مشتریان حل می کنید.

 

چگونه این همه با هم همخوانی دارند به این صورت است که وقتی مشتری بالقوه شما نام محصول ، نام خدمات یا مشکلی را که می خواهد برای حل آن در Google بنویسید ، این کلمات و عبارات را در وب سایت خود خواهید داشت.

 

سپس Google مطابق اطلاعات موجود در وب سایت شما و جستجوی مشتری بالقوه شما که اخیراً انجام داده است ، پیدا کرده و در نتایج جستجو به وب سایت شما سرویس می دهد. (این کار کمی پیچیده تر می شود ، شامل اینکه چگونه به عقب فنی وب سایت تنظیم شده است ، چه مدت وب سایت وجود داشته است و چقدر و چند بار محتوای جدید به سایت اضافه شده است ، اما به منظور این مقاله مقدماتی ، این توضیح درست است)

 

بدون داشتن کلمات کلیدی مناسب در وب سایت خود برای توصیف محصولات و خدمات خود (درست این که کلمات و عباراتی از کاربران شما برای یافتن شرکتی مانند شما برای کمک به آنها هستند) گفته می شود که شما به SEO توجه نمی کنید.

 

اگر به SEO توجه نمی کنید ، پس چگونه می توانید به مشتریان بالقوه خود کمک کنید تا شما را پیدا کنند؟ چگونه می توانید به Google کمک کنید وب سایت شرکت خود را در نتایج جستجو نشان دهد؟ شما نمی توانید

 

بله ، شما می توانید همه این موارد را نادیده بگیرید و کافیست وب سایت خود را با توصیف محصولات و خدمات خود به روشی که می خواهید از کلمات و عبارات مورد علاقه خود استفاده کنید ، راه اندازی کنید . اما انجام این کار اساساً شما را از مشتریان خود پنهان می کند.

 

هنوز هم مرتبط است

اگرچه ممکن است برخی از بازاریابان اعتقاد داشته باشند که SEO از بین رفته است ، اما Forbes اصرار دارد که حتی به بی ربط بودن نزدیک نیست و هنوز هم خوب عمل می کند. چند سال پیش ، وقتی الگوریتم های موتور جستجو تازه شروع به ظهور می کردند ، بازاریاب ها راحت بودند که از شیوه های سایه دار و چاشنی کلمات کلیدی استفاده کنند تا رتبه وب سایت های خود را بالاتر کنند. اکنون الگوریتم ها بسیار پیچیده تر هستند و تمرکز بیشتر روی بهبود تجربه کاربر است تا اضافه کردن لمس های جستجوگرها پس از آن.

این یک تمرین دستی با مثال ها و تمرین های زیادی در سئو سایت است. ما دوره های آنلاین جداگانه ای در زمینه استراتژی بازاریابی دیجیتال ، نظارت بر رسانه های اجتماعی ، فیس بوک ، توییتر و لینکدین داریم.

کلمات "SEO" چیست؟

برای اینکه بدانید چه کلمات یا عباراتی را برای اطمینان از اینکه در وب سایت خود قرار داده اید ، در نتیجه در جستجوی Google نشان داده شود ، ابتدا باید با تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع کنید.

 

برای انجام این کار ، با ذکر تمام کلمات و عباراتی که برای توصیف محصول ، خدمات یا تجارت خود استفاده می کنید ، شروع کنید.

 

بعد ، با مشتریان خود تماس بگیرید و با آنها صحبت کنید (ما این کار را به عنوان بخشی از بسته های بازاریابی خود انجام می دهیم) و از آنها بخواهید که اگر به دنبال شرکتی مانند شما بودند ، وارد Google شوند (اما هنوز با شما کار نکرده اند).

 

احتمال اینکه شما با استفاده از کلمات و عبارات مردم استفاده کنید ، شگفت زده خواهید شد. و صادقانه بگویم ، شما احتمالاً از کلمات کلیدی که مردم برای توصیف شرکت یا خدمات شما استفاده می کنند ، خوش نخواهید آمد.

 

ممکن است احساس کنید که آنها خیلی ساده هستند یا تمام تصویر آنچه در شرکت شما انجام می دهد را نشان نمی دهند. این خوب است - ما باید مشتری را در جایی که آنها هستند ملاقات کنیم ، نه جایی که می خواهیم آنها باشند.

 

پس از آن ، از نرم افزار تحقیق برای کلمات کلیدی استفاده کنید تا دریابید که کدام اصطلاحات جستجو می شود ، در چه حجمی و رقابت برای آن دسته از کلید واژه ها چیست

 

هنگامی که آن اطلاعات را پیدا کردید ، می خواهید کلمات کلیدی را انتخاب کنید که حجم مناسبی داشته باشد (منطقی نیست که در صفحه یک برای یک اصطلاح که کسی در جستجوی آن نیست در لیست قرار بگیرد) و یک رقابت معقول - در جایی که شما فرصتی برای رتبه بندی دارید

https://oseo.blogsky.com
سئو سایت سایت ,کلمات ,استفاده ,کلیدی ,google ,انجام ,کلمات کلیدی ,برای توصیف ,استفاده کنید ,کلیدی استفاده ,شروع کنید ,کلمات کلیدی استفاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان peirokhatemam zedschool آکورد گیتار دانلود سریال کره ای رایگان بالینک مستقیم کالای ارزان آرلیس