آیا ایمپلنت دندان برای کودکان ایمن است؟

شما در بازی بسکتبال دختر نوجوان خود هستید و همه چیز عالی پیش می رود. او چند سبد به ثمر رسانده است و تیمش برنده است. هنگامی که دختر شما در فک آرنج می شود ، بازی به نوبه خود بدتر می شود. او در حال درد است و وقتی سرانجام به دهان او نگاه می کنید ، می بینید که دندان از بین رفته است.

ایمپلنت های دندان برای کودکان ایمن است روش ایده آل برای دستیابی به دندان زخم زده - یا یک دندان فرسوده ، همانطور که دندانپزشکان از آنها می نامند - حفظ دندان در محلول نمکی است که با بدن انسان سازگار است. با بیشترین سرعت ممکن به مطب دکتر بروید تا شانس انجام عمل کاشت مجدد موفقیت آمیز را افزایش دهید. اگر فرزند شما ورزش می کند ، برای چنین شرایط اضطراری یک کیت Save-a-Tooth را نگه دارید.

اگر دندان برآمدگی مجدداً کاشته نشود ، فکر بعدی شما ممکن است یک کاشت دندان باشد. آیا کاشت دندان برای فرزند شما بی خطر است؟ و اگر نه ، چه گزینه های دیگری دارید؟

صلاحیت های لازم برای ایمپلنت دندان در حالی که ایمپلنت دندان روش استاندارد جایگزینی از بین رفتن دندانهای دائمی در بزرگسالان است ، اما آنها گزینه رفتن برای کودکان نیستند. دلیل این امر این است که ایمپلنت های دندانی فقط در بیمارانی قرار می گیرند که فک آنها در حال رشد است. ممکن است پیش از توقف رشد استخوان فک روشهای دیگر درمان دندانپزشکی در کنار درمان های دندانپزشکی زیبایی مانند کامپوزیت دندان از طرف متخصص دندانپزشک توصیه شود.

اگر یک ایمپلنت دندان در بیمار جوان قرار بگیرد ، ممکن است مانع از رشد فک شود و از ورود سایر دندانها به طور طبیعی جلوگیری کند. ایمپلنت های دندانی مستقیماً در استخوان قرار می گیرند و فاقد رباط نتال عملکردی هستند ، بنابراین به آسانی مانند دندانهای طبیعی حرکت نمی کنند.

بیشتر بخوانید: انواع کامپوزیت دندان، مراقبت و نگهداری لمینت دندان، آیا لمینت دندان درد دارد؟ آیا لمینت دندان دائمی است؟ لمینت بهتر است یا کامپوزیت

 

حداقل سن کاشت دندان:

    حداقل 15 سال برای دختران.

    حداقل برای پسران 17 سال سن دارد.

سن توصیه شده برای هر جنس متفاوت است زیرا رشد استخوان در دختران معمولاً قبل از رشد استخوان در پسران کامل است. در این سنین ، فک احتمالاً در حال رشد است ، یا حداقل به جایی رسیده است که احتمالاً کاشت های دندانی نمی توانند روی رشد آینده تأثیر منفی بگذارند.

http://www.evansondds.com/are-dental-implants-safe-for-kids/


کلبه ی زیبایی دندان ,ایمپلنت ,کاشت ,حداقل ,لمینت ,ممکن ,ایمپلنت دندان ,برای کودکان ,دندان برای ,کاشت دندان ,کودکان ایمن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ایرانیان روژین پلاست interior-design17 iranembberlin Sbobetlive88 بین آباد دکتر محبی مرجع به روز و تخصصی سئو پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان