هنرجویان و داوطلبین کنکور که در حال تحصیل در سال سوم رشته الکتروتکنیک درهنرستان و یا فارغ ااتحصیل این رشته می باشند، جهت آمادگی برای شرکت در کنکور سراسری بایستی بر منابع آزمونی این رشته شامل مباحث مبانی برق و مدارهای الکتریکی،‌ماشین های الکتریکی DC و AC ، تکنولوژی و کارگاه سیم پیچی و برق صنعتی و الکترونیک کاربردی تسلط کافی داشته باشند. در سال های گذشته کم بود یک منبع مطالعاتی جامع که در بر گیرنده تمامی مباحث و نکات لازم برای این دسته از دانش آموزان بود بسیار محسوس بود.

طی سه سال گذشته گرو فنی تولید آزمون در مجموعه کانون فرهنگی آموزش بر آن شد تا با گرد آوری خلاصه نکات و مفاهیم مهم درسی شامل مفاهیم و فرمول های هر فصل به همراه سوالات پر تکرار و مثال مفهومی و همچنین ضمیمه کردن سوالات امتحانات نهایی و تشریحی مفید برای دانش آموزان و همچنین گردآوری مجموعه سوالات کنکور چند دوره اخیر و سوالات تستی کاستی موجود در این زمینه را بهبود ببخشد.

کتابی جامع الکتروتکنیک مشتمل بر 7 قسمت، در بر گیرنده تمامی کتاب های این رشته که تحت عنوان منابع کنکور در آزمون سراسری مورد استفاده قرار می گیرد می باشد. مطالب این کتاب بر حسب دروس و سرفصل های کتاب و گستردگی مطالب هر بخش بر مبنای بودجه بندی میزان سوالات موجود از این سرفصل ها در کنکور های چند سال اخیر تالیف شده است. در انتهای هر بخش سوالات تشریحی به همراه پاسخ آن ها و منتخب سوالات امتحانات نهایی و در ادامه سوالات تستی و سوالات کنکور قرار گرفته است.

امید است با مطالعه این کتاب گامی موثر در جهت کسب موفقیت در آزمون سراسری و امتحانات هنرستان ها بردارید.

 

پویا زرافشان

منبع: قلم چی



هنرستانی سوالات ,کنکور ,کتاب ,رشته ,امتحانات ,جامع ,سوالات تستی ,جامع الکتروتکنیک ,آزمون سراسری ,سوالات کنکور ,امتحانات نهایی ,سوالات امتحانات نهایی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود جدیدترین و بهترین موزیک ها آموزش ساخت کابینت آموزش های همگانی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان ابزارهای سئو ketab4You ارزان سرا میهن کلش