در مقطع هنرستان، طی سالیان اخیر، خلا وجود کتابی جامع که در برگیرنده ی تمام دروس کنکور باشد، به خوبی حس میشد.

کتاب جامع، کتابی است کامل که در سه زمینه ی خلاصه نکات درسی، سوالات تشریحی و سوالات تستی، نیازهای شما دانش آموزان سال سوم و یا فارغ التحصیلان رشته ی مکانیک خودرو،  را برای آمادگی کنکور برآورده می کند.

در این کتاب، دروس تکنولوژی مولد قدرت، محاسبات فنی 1 و رسم فنی عمومی از سال دوم و دروس اجزای ماشین، تکنولوژی شاسی و بدنه، تکنولوژی موتورهای دیزلی، محاسبات فنی 2 و رسم فنی تخصصی از سال سوم به صورت فصل به فصل ارائه شده است.

در ابتدای هر درس ، درخت دانش آن درس برای آشنایی با نمای کلی و زیر مباحث آن ارائه شده است. در هر فصل، پس از خلاصه نکات مهم، سوالات تشریحی و پاسخ آن ها و سپس سوالات تستی آورده شده است. پاسخ سوالات تستی هر کتاب، در انتهای همان درس آمده است.

در قسمت خلاصه درس ها، سعی شده است مباحث و نکات مهم و مفهومی آن فصل، تهیه شود. هر چند به خاطر محدودیت حجم کتاب، از برخی قسمت ها صرف نظر شده، ولی سعی شده در قسمت سوالات تشریحی آن مطالب هم پوشش داده شود.

سوالات تشریحی، مجموعه ای از سوالات کتاب درسی، سوالات امتحانات نهایی کشوری، سوالات امتحانات مدارس وسوالات تألیفی می باشد.

سوالات تستی، شامل تست های کنکورهای سالیان اخیر، تست های آزمون های قلم چی و تست های مولفین می باشد.

امید است این کتاب بتواند شما عزیزان را در راه رسیدن به هدفتان، همراهی کند.

در پایان از تمام دانش آموزان، معلمان و همکاران عزیز تقاضا می شود با ارائه نظرات، پیشنهادات و غلط های احتمالی این کتاب ما را همراهی نمایید.

 

 

منبع: قلم چی


هنرستانی سوالات ,کتاب ,تکنولوژی ,قسمت ,کتاب، ,ارائه ,سوالات تشریحی ,سوالات تستی ,سوالات امتحانات ,سوالات تستی، ,سالیان اخیر، منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ رسمی میلاد فنت حوزه علمیه ثقلین نهالستان پالیز مهندس سعید قاسمی مدل خاص خودت باش. نرده سنگی استخدام مشاغل